פתרונות עיצוב לאינסטגרם

האינסטגרם הוקם כרשת חברתית, אבל הוא משמש כפלטפורמת מכירה לכל דבר. אפשר לומר אפילו שבשנים האחרונות קיימת בו יותר פעילות עסקית מפרסומים אישיים (רוב האנשים מעלים בעיקר סטורי). אז ראוי להתייחס לעמוד האינסטגרם כמו סניף לכל דבר וגם לדאוג לו בהתאם לנראות מקצועית ומרשימה. קיים קשר ישיר בין עמוד שמסודר בצורה נכונה לבין התפוקה שתוכלו לקטוף מהלקוחות המבקרים בפרופיל שלכם. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להפוך את העמוד לכלי מכירה שנותן תוצאות. היילייט, עיצוב עמוד, מדבקות לסטורי, עיצוב פוסטים וטמפלייטים
עיצוב עמוד האינסטגרם בדרך להצלחה כולל כמה משתנים, עם רובם נשמח לסייע לכם:
כמו תמיד נתחיל בהיכרות, חשוב לנו לדעת על תחום העיסוק שלכם בהרחבה וללמוד על היתרונות והאופי המיוחד של העסק שלכם. ע״פ הדרישות שלכם והעצות שלנו נתחיל בשדרוג הדברים הרלוונטיים ונחדד אותם במטרה לשדרג את התדמית שלכם כמה דרגות למעלה. בהזדמנות זו נספר לכם שהמפתח להצלחה עסקית ברשתות החברתיות הוא עקביות, שיפור נקודתי חד פעמי גם אם ייעשה בצורה נהדרת, לא יספיק כדי לתת תוצאות, הלקוחות שלכם יירצו לראות אתכם לאורך זמן, להיחשף לעבודה בשטח, לתהליכים, לקוחות מרוצים ולכל עולם התוכן הסובב את העסק שלכם. אנחנו לא נותנים שירות של ניהול עמודים אבל נשמח להעניק לכם טיפים וגם לסייע בביצוע בכל שלב שתרצו שנעזור לכם.

לאיזה עסקים מיועד השירות?

כל עסק או חברה המחזיקים בעמוד אינסטגרם צריכים לשים לב שהעמוד מנוהל בצורה נכונה.

כמה זה עולה?

התמחור משתנה בהתאם לעבודה שתידרש מאיתנו, החל ממאות בודדות לעבודות עיצוב נקודתיות. מעורבות בייעוץ אסטרטגי וסיוע ביצירת תוכן יוסיפו למחיר בהתאם.

רוצים לראות עוד דוגמאות ולקבל פרטים נוספים?

מוצרים נוספים שאנחנו מציעים: