עיצוב פוסט חג שמח

חגים הם זמן מצויין להראות ללקוחות שלכם שאתם חושבים עליהם, בהודעה בוואטספ או ברשתות החברתיות, אבל חשוב שהברכה תהיה מלוטשת וממותגת ברמה הגבוהה ביותר, בהתאמה לאופי העסק שלכם וקהל הלקוחות. נשמח מאוד ליצור עבורכם פוסט מיוחד לקראת החג.
בתמונה פה נעשה אייקונים שרשום בהם
נוכל ליצור עבורכם כל פוסט לחג, קלאסי ונקי או שילוב דיגיטלי נדיר של תמונות מעולם החג ומהתחום שלכם, בשילוב הרעיון והמשפט הנכון תמיד תקבלו יצירת אומנות קטנה.
אם אתם רוצים לברך ואין לכם רעיון, אנחנו נשמח לחשוב על רעיון מבריק – לפוסט מעוצב או לסרטון מרגש או מצחיק שתוכלו לצלם אצלכם בעסק. את הפוסט נוכל לעצב בהשקעה רבה ומוקפדת או בטאצ׳ עדין שעושה את כל ההבדל. רוצים פוסט מונפש? קיבלתם. מצה בצורת הלוגו שלכם(מספיק עם זה)? קיבלתם. אם כבר יש לכם רעיון, זה גם מצויין! וזה גם חוסך לכם כסף כי אצלנו משלמים לפי ערך מוסף, נשמח לבצע כל רעיון שלכם וגם להוסיף טיפים משלנו לחידוד בשביל תוצאה סופית מושלמת. את הפוסטים נוכל ליצור משילוב תמונות שלכם או בשימוש במאגרי התמונות הטובים בעולם בשילוב טכנולוגיות ריטוש ומחשבה יצירתית.

לאיזה עסקים מיועד השירות?

עורכי דין, רופאי שיניים, מינימרקטים, מסעדות, מנעולנים, חברות אחזקה, מוסכים, מתווכים, פוליטיקאים, קוסמטיקאיות ומי לא בעצם?!

כמה זה עולה?

מחיר הפוסטים משתנה בהתאם לרמת ההשקעה הנדרשת במחשבה ובביצוע, ברכישת חבילה המחיר משתלם יותר.

רוצים לקבל פרטים נוספים?

מוצרים נוספים שאנחנו מציעים: