כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא סוג של עמוד נחיתה פשוט, המכיל לחצני יצירת קשר שמפנים את הלקוח ישירות אליכם – טלפון, וואטספ, רשתות חברתיות, ווייז או כל קישור שתבחרו בגישה נוחה וזמינה. הכרטיס מעוצב בצבעי המותג שלכם עם לוגו ותמונה לבחירתכם. ניתן להוסיף אליו פיצ׳רים נוספים כמו גלריית תמונות, מידע נוסף, רשימת שירותים וטפסי יצירת קשר. את הכרטיס הדיגיטלי תוכלו לחבר לכרטיס ביקור פיזי שעליו נדפיס ברקוד שניתן לסריקה. לחלופין, תוכלו לשלוח קישור לשל הכרטיס ללקוחות או ליצור אוטומציה שתשלח כרטיס ללקוח לאחר פעולה קבועה כמו הזמנה באתר או סיום שיחת טלפון ראשונה).
כל הכפתורים והרכיבים בכרטיס ניתנים לבחירה שלכם, בנוסף תוכלו לשדרג אותו ולהוסיף אלמנטים שונים ע״פ בקשתכם.
תוכלו לשלוח אלינו אם כל הפרטים והמרכיבים הנדרשים ואנחנו נבנה עבורכם את הכרטיס בשלמותו זמין באוויר האינטרנט. נשמח לשמוע בקשות נוספות ולהתאים את הכרטיס אישית עבורכם. הכרטיסים הדיגיטליים נבנים ע״ב דומיין האתר שלנו ויישארו באוויר לעוד שנים רבות, במידה ותרצו לשדרג לעמוד נחיתה או אתר – נמליץ להעביר אותו לאחסון בשרת שלנו תחת דומיין שלכם (דומיין הוא כתובת האתר לדוגמא palmeira.co.il).

לאיזה עסקים מיועד השירות?

סוכני מכירות, נותני שירותים בתחומים שונים, בעלי תפקידים המקיימים שיחות/פגישות הדורשות פולו-אפ

כמה זה עולה?

כרטיס ביקור דיגיטלי סטנדרטי בעלות של 450 שח והכרטיס שלכם לתמיד, ניתן לשדרג לעמוד נחיתה עם תוכן מורחב או להדפיס גם כרטיסי ביקור פיזיים מעוצבים בתוספת תשלום

רוצים לקבל פרטים נוספים?

מוצרים נוספים שאנחנו מציעים: