שילוט קיר מעוצב

הקירות שלכם יכולים להפוך לאלמנט עיצובי! כזה שגם תופס את העין וגם יכול להוסיף ערך למקום שלכם. זה יכול להיות הלוגו שלכם במגוון חומרים וסוגי גימור לבחירתכם , תמונות מיוחדות שמוסיפות לאווירה, תרשים של תהליך השירות או משפטים שמוסיפים לאווירה. אנחנו פתוחים לרעיונות שלכם וגם מוכנים ומזומנים להעניק לכם ממפעל הרעיונות שלנו, אז רק נדבר קצת כדי להחליט מה החזון שלנו ונצא לדרך!
כמו שאמרנו, הקירות שלכם יכולים לשחק תפקיד משמעותי בחיי המותג ולהוסיף אמירה ייחודית ואפקט ״״וואו״. נשמח לעצב ולהפיק לכם שילוט מיוחד מחומרים שונים כמו אקריל, עץ, מתכת, זכוכית ועוד.
הכל מתחיל בחשיבה, אם אנחנו צריכים לחשוב זה יכול להיות חלק משמעותי כי אנחנו משתדלים לתת לכל רעיון למלאות את הפוטנציאל שלו, כמובן שנבצע תהליך משותף של הבנה הדדית כדי להגיע לתוצאות שייתפסו לכולם את העין. אם אתם כבר יודעים מה אתם רוצים, לנו נשאר רק הביצוע – ניקח כל רעיון שלכם ונבצע אותו במלוא ההשקעה עד לתוצאה המושלמת בנראות הכללית וגם בפרטים הקטנים ביותר.

לאיזה עסקים מיועד השירות?

כל עסק שמקבל לקוחות יכול למצוא תועלת בהוספת אלמנטים עיצוביים לקירות, בין אם אתם מחזיקים בחברת בניה או בפיצריה.

כמה זה עולה?

מחיר העיצוב משתנה החל ממחיר סמלי עבור ייצור שילוט מלוגו קיים (בהתאם לאיכות הקובץ והצורך בהכנה לדפוס), דרך מאוד שקלים לעיצובים קלאסיים ואסתטיים ועד אלפים בודדים לעיצובים מורכבים בהתאמה אישית. מחיר הייצור וההתקנה גם הוא משתנה כמובן בהתאם לחומרים, הגודל וצורת העבודה.

רוצים לקבל פרטים נוספים?

מוצרים נוספים שאנחנו מציעים: