עיצוב אריזות ושקיות

תהליך המכירה של מוצרים רבים כולל מס׳ אריזות, שמאפשרות ללקוח ״היכרות ראשונית״ לפני שהוא זוכה להכיר באמת את המוצר. נכון שאומרים ״אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו״, אבל בתכלס, כולנו קינים עם העיניים ואריזה יפה ומרשימה היא תחילת הדרך ללקוח שמחליט לרכוש וגם לחזור בעתיד. זה מתחיל מאריזת המוצר המקורית (אם אתם היצרנים או יבואן רשמי) שגם היא כוללת לעיתים פריטים נלווים כמו תעודת אחריות, מדריך או עלון לצרכן. מלבד האריזה המקורית נזכיר גם את השקית שמייצגת את המותג, קופסא חיצונית לאריזה ונייר פרגמנט ממותג שמשמש לעיטוף מוצרים עדינים. בתחום המזון ניתן להזכיר גם את קופסאות הטייק-אוואי לסוגיהם השונים, שקיות נייר למזון מהיר ועוד… אנחנו מעצבים כל סוג אריזה ממותגי קוסמטיקה ותרופות, אריזות מוצרי מזון, אריזות של מוצרי חשמל וכלי בית, שקיות ממותגות לחנויות ועוד.
עיצוב כידוע הוא תחום רחב, והמענה שלנו ללקוחות השונים הוא שונה ומוצאם לצרכים והתכונות האופייניות של כל לקוח ומוצר. אנחנו יוצרים שפה עיצובית או נצמדים לשפה קיימת ותמיד מחפשים לחדש ולתת ערך מוסף באמצעות העיצוב. במקרה שלנו האריזה צריכה תמיד להעיד על טיב המוצר השוכן בתוכה, תרגום ישיר של האיכויות שלכם לתצוגה ויז׳ואלית שתשבה את לב הקונים.
אנחנו פועלים בהתאם לחזון שלכם, לכן בשלב הראשוני תמיד ננסה להבין מה הכיוון שאליו אתם שואפים להגיע. נפעיל מחשבה בדיוק במידה הנדרשת, נחדש ונשקיע אקסטרה כשצריך אבל גם נחתור לעיצוב קלאסי ונקי כשהדבר נכון עבורכם. כמובן שבעיצוב אריזות ישנם מגוון חובות והגבלות שנהיה חייבים לעמוד בהם כמו כיתוב האכיבים והערכים התזונתיים במוצרי מזון ותרופות או מיקום של ברקוד במיקום ובגודל הנכון, לפני שניכנס לעובדה שכל אריזה צריכה לריזה מדוייקת שעל פיה מבוצע תהליך ההדפסה בדיוק רב. אם תבחרו בנו נשמח ללוות אתכם לאורך כל הדרך, מקבלת או בניית הפריסה, דרך קריאייטיב ועיצוב מדוייק ועד לשלב ההורדה לדפוס.

לאיזה עסקים מיועד השירות?

יבואני מזון, יבואני מוצרי חשמל ומוצרים לבית, חברות תרופות ורשתות פארמה, עסקים בתחום המזון המהיר, חנויות מכל סוג

כמה זה עולה?

רוצים לקבל פרטים נוספים?

מוצרים נוספים שאנחנו מציעים: