ביצוע גרפי, התאמת פורמטים והכנה לדפוס

נפוצה המחשבה שעיצוב גרפי זה רק עיצוב יפה והשאר כבר יסתדר. אז נכון שעיצוב זה העיקר, וכמובן שחשוב שחוץ מיופי תהיה גם פרקטיקה כדי שהמסר יעבור בצורה מיטבית. אבל במקרים רבים, כדי שהכל יעבוד חלק צריך גם עבודה טכנית. כן, גם אנחנו מעדיפים לעצב כל היום, אבל למשימות מיוחדות ובעיות מעייפות – אנחנו כאן כדי לדאוג לפתרון.
עבודות ביצוע גרפי כוללות מגוון פעולות שחלקן מאוד ״אפורות״:

יצירת ויז׳ואלים

ביצוע רעיונות מורכבים בכל סגנון עיצובי, זו המומחיות שלנו כבר שנים באמצעות תוכנות הגרפיקה המובילות, ובשנים האחרונות גם בתמיכת בינה מלאכותית לשיפור תהליכים ללא פגיעה באיכות התוצר הסופי. בין אם זו בניית רעיון וקומפוזיציה שלמה מ-0 או שילוב תמונות ע״פ דרישה - נבצע כל משימה על הצד הטוב ביותר

טיפול בתמונות

נעשה הכל כדי שהתמונות שלכם יהיו מושלמות ריטוש, חידוד, עריכת תאורה וצבעים' הוספת והסקרת אובייקטים וכל

הכנה לדפוס

זהו חלק מהשירות בכל העיצובים שלנו הכנה מדוייקת בהתאם להו״ס, טיפול בפריסות או בניה בהתאמה אישית, בקיאים בכל סוגי הדרישות שתקבלו מהבית דפוס , ובנוסף אנחנו מספקים שירותי הדפסה

המרת פורמטים

וקטורי, רקע שקוף, שינוי פורמט וכו

הנפשה ואנימציה

נעשה הכל כדי שהתמונות שלכם יהיו מושלמות ריטוש, חידוד, עריכת תאורה וצבעים וכל

ממשק עם ספקים

אנחנו יודעים להתנהל בצורה חלקה מול אנשי פיתוח תוכנה או פוסט פרודקשן, מבינים מושגים מקצועיים ומספקים חומרים ותוצאות בהתאם.

״קופירייטינג״

זו לא ההתמחות שלנו, אבל כשצריך אנחנו כאן. בין אם זה רעיון מגניב, ניסוח והנדסת מילים, או תרגום נאמן למקור - נשמח לתת את חלקנו ולהוסיף עוד קצת תבלון לכל עיצוב.

אנחנו כאן בשבילכם כדי לפתור כל בעיה ולטפל בצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר. כל משימה היא מקרה שונה וכל גם אופן הטיפול, אבל הכלים המקצועיים והנסיון הרב שלנו מאפשרים לנו לא לפחד מאף אתגר – רק תנסו אותנו.

לאיזה עסקים מיועד השירות?

משרדי פרסום, סוכנויות ופרילנסרים בתחום הקריאייטיב, בעלי עסקים שנתקלים בקשיים בהעברת קבצים גרפיים או צריכים ביצוע בלבד לרעיון.

כמה זה עולה?

רוצים לקבל פרטים נוספים?

מוצרים נוספים שאנחנו מציעים: