שילוט זמני לכל מטרה

שילוט זמני משמש לשיווק מסרים המוגבלים בזמן, למשל: מבצע לזמן מסויים, שילוט למכירת דירה, הודעה על פתיחה של חנות ועוד. מדובר בסוגי שילוט שניתן להזיז ממקום למקום לפי הצורך כמו רולאפ או שילוט חמור, או כאלה שנזרקים בגמר השימוש כמו שילוט פנימי בחנות המודיע על מבצעים במחלקות השונות. בתוך הגדרת השילוט הזמני נוכל למצוא גם מדבקות שיכולות לשמש אתכם למגוון מטרות.
חלק מהאפשרויות לשילוט זמני כוללות שילוט שמשונית, רולאפ, מדבקות, קאפה, שלטי נייר זמניים ועוד וריאציות שונות של הנ״ל, קבלו קצת דוגמאות:
אנחנו מתאימים את סוג השלט בהתאם למטרת השילוט או ע״פ בקשתכם במידה ואתם כבר יודעים מה אתם רוצים. בעניין העיצוב אתם יכולים להיות בטוחים שתזכו לשירות VIP בדרך ליצירת השילוט שימלא את מטרתו בצורה הכי טובה. יש בידינו גם נסיון רב בתהליכי הדפוס השונים ככה שנוכל לדאוג לכם מא׳ ועד ת׳.

לאיזה עסקים מיועד השירות?

שילוט לכנסים ותערוכות, שילוטי מדף לשיווק מבצעים, שלט הפתיחה בקרוב, שיווק מבצעים במתחמי קניות, שילוט למכירת דירה ועוד…

כמה זה עולה?

עיצוב השילוט משתנה בהתאם למורכבות העבודה, כמובן ששינויים בעיצוב קיים שכבר עשינו עבורכם (למשל עבור שיווק מבצעים) יהיו זולים משמעותית מיצירת שלט חדש. מחירי ההדפסה משתנים בהתאם לחומרים השונים. צרו איתנו קשר וניתן לכם מחירים מדוייקים בהתאם למשתנים.

רוצים לקבל פרטים נוספים?

מוצרים נוספים שאנחנו מציעים: