עיצוב כריכה לספר

כריכה של ספר היא הרבה יותר מסתם עטיפה – זהו הרושם הראשוני, ופעמים רבות זה מה שיניע את הקורא לבחור לרכוש דווקא את הספר שלכם. אנחנו מתמחים בלספר סיפורים ארוכים באמצעות ויז׳ואל חד ומדויק. נאמר את האמת, לא יצא לנו לעצב יותר מידי כריכות לספרים, אבל ביצענו תהליכים דומים מאות פעמים ואנחנו בטוחים ביכולת שלנו לתרגם את הרעיון המרכזי בספר שלכם לחלון ראווה שמספר את הסיפור עוד לפני קריאת העמוד הראשון. כריכה שמעוצבת בהתאם יכולה לייצר עניין ואווירה שמתאימה בדיוק למהות הספר, וכך היא לא רק מושכת תשומת לב, אלא גם מייצרת חיבור רגשי מיידי עם הקוראים הפוטנציאליים. יחד, ניצור כריכה שמדברת אל הקוראים ומובילה אותם אל תוך עולם הספר.
נשמח לעצב עבורכם כריכה לספרים מכל סוג – ספרי מתח, ספרי עיון ומידע, ביוגרפיות או רומנים. יחד נכיר את הסיפור שלכם לעומק וניצור את הכריכה שמספרת את הסיפור ללא מילים.

כמו שאמרנו, לא עיצבנו כריכות רבות לספרים, אבל החלק הויז׳ואלי במוח שלנו עובד שעות נוספות ואנחנו מחזיקים בנסיון רב ביצירת ויז׳ואלים מרשימים למטרות שונות. נציין שעיצבנו בעבר במשך תקופה פוסטרים עבריים עבור סרטים הוליוודיים שהגיעו לארץ (דרך המפיץ ״גלובוס גרופ״) ככה שאנחנו מבינים דבר או שניים בתחום.
אתם מוזמנים להתרשם משלל העבודות שלנו באתר ולהתחיל לדמיין את כריכת הספר שלכם.

לאיזה עסקים מיועד השירות?

סופרים, הוצאות לאור וכל מי שחפצה נפשו להוציא ספר מכל סוג.

כמה זה עולה?

עלות העיצוב משתנה בהתאם למורכבות העבודה הנדרשת מאיתנו, אם הרעיון כבר קיים אצלכם ודורש רק ביצוע או שנדרש מאיתנו לצלול את תוך הספר כדי לפצח את השפה הויזואלית המתאימה. בלכ מקרה, נשמח לקיים שיחת הכרות קצרה וכך נדע לתמחר בהתאם.

רוצים לקבל פרטים נוספים?

מוצרים נוספים שאנחנו מציעים: