מיתוג לרכב

רכבי החברה שלכם הם הרבה יותר מכלי תחבורה – הם יכולים לשמש כפרסומת ניידת שחושפת את המותג שלכם בכל נסיעה. בין אם אלו רכבי משלוחים או רכבים המשמשים את עובדי החברה, הנוכחות שלהם על הכביש יכולה לתרום לתפוצה שלכם ממש כמו שלט חוצות נייד. ניתן למתג את הרכבים בדרכים שונות בהתאם לאופי הפעילות שלכם וסוג הרכבים – החל ממדבקת לוגו ליד מיכל הדלק, דרך מדבקה פרסומית על השמשה האחורית, ועד לעיטוף מלא של הרכב. אנחנו כאן כדי לייעץ, לחקור ולעצב את הרכבים בצורה הנכונה כך שיתאימו בדיוק עבורכם, עם דגש על חשיבה יצירתית והקפדה על כל פרט קטן. ההשקעה הזו יכולה להפוך את הרכב שלכם לאמצעי שיווקי יעיל, כזה שמספר את הסיפור של העסק שלכם בצורה ברורה ומדויקת לאורך כל הדרך.
נשמח להעניק לכם שירותי עיצוב והדפסה לכל צורך הקשור למיתוג הרכב:
בנוסף, תוכלו למצוא אצלנו באתר פאלמיירה המיועד ללקוחות פרטיים מגוון של מדבקות מעוצבות מוכנות וגם אפשרות לעיצוב אישי, כמו גם אפשרות להזמנת מדבקת לוגו לרכב בממשק פשוט ונוח.

לאיזה עסקים מיועד השירות?

עסקים שמחזיקים ברכבים שמשמשים את פעילות העסק.

כמה זה עולה?

המחיר משתנה בהתאם לסוג המיתוג הדרוש לרכבים שלכם, מאות בודדות עבור מס׳ מדבקות לוגו פשוטות או כ-500-1,500₪ לעיצוב מדבקות מרשימות לשמשות אחוריות וצידיות של רכב מסחרי, בנוסף לעלות הדפסה והדבקה (שתוכלו לבצע דרכנו או בבית הדפוס המועדף עליכם). עיטוף רכב מלא מגיע לעלות של כמה אלפי שקלים.

רוצים לקבל פרטים נוספים?

מוצרים נוספים שאנחנו מציעים: